כל מה שרציתם לשאול על קרם ד'יולא. יש לכן שאלה שלא קיבלתן עליה תשובה מוזמנות לשאול אותה בתגובות או ליצור איתי קשר ותקבלו מענה בשמחה!

סודה לשתייה

אני רגישה לסודה לשתייה. האם יש בקרם סודה לשתייה?

רגישות לסודה לשתייה היא לא דומה לרגישות למזון.

הרגישות נגרמת מכך שהסודה לשתייה היא מאוד בסיסית ומגורענת שילוב שעשוי לגרום לגירוי של העור.
בדרך ההכנה של קרם ד'יולא הסודה לשתייה עוברת עיבוד כזה שהגרעיניות שלה כמעט ולא מורגשת. בנוסף הקרם לא נשען רק על סודה לשתייה אלא על שילוב של אבקות, שמנים צמחיים ושמנים אתריים שביחד מאזנים ומשלימים את הבסיסיות של הסודה לשתייה.

הרבה פונים אלי עם רגישות לסודה לשתייה, ומשנת 2011 (מאז אני מכינה את דאודורנטבעי+), כולם נתנו פידבקים מאושרים, ולא ביקשו ממני פורמולה ללא סודה לשתייה, כי הפורמולה הרגילה עשתה את העבודה!

מוזמנת להזמין כמות קטנה ולהרגיש איך תהיה חוויית השימוש שלך ממנו.

רכיבים

ממה עשוי הקרם?

קרם ד'יולא המשמש בעיקר כדאודורנט טבעי, מכיל בתוכו חמאת שיאה גולמית אורגנית, שמן קוקוס בכבישה קרה ואורגני, קלנדולה אורגנית, ויטמין E, אבץ, סודה לשתייה ללא אלומיניום, חוואר, קאולין ושמנים אתריים. הרכיבים נמצאים בפורמולות השונות, במינונים ובהרכבים שונים.

קרם ד'יולא עשוי במלאכת יד מ- 100% רכיבים טבעיים, מלאים (כלומר עשירים בויטמינים ומינרלים), טבעוניים, אורגניים ברובם, ידידותיים לאדם ובאיכות מאוד גבוהה – ללא אלומיניום, ללא אלכוהול וללא חומרים משמרים!

הרכיבים בקרם ד'יולא מזינים ומרגיעים עור מגורה, תומכים בתהליכי הריפוי והניקוי של הגוף, מאזנים ומייבשים את הזיעה, מרחיקים חיידקים ומונעים היווצרות של ריחות לא נעימים באזור, מבלי לסגור את הנקבוביות של העור ומבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי של הגוף.

השימוש באיכות חומרי גלם ברמה גבוהה, תהליך ייחודי של עיבוד האבקות בקרם, השילוב בין הרכיבים והמינון ביניהם, מאפשר לקרם להיות יעיל ומועיל גם לבעלי רגישויות מיוחדות, כמו רגישות לסודה לשתייה.

 

קרם ד'יולא מגיע ב-4 פורמולות:

פורמולה רגילה בריח יער-לימוני – ריח פרשי ומרענן, עם זיקה לייבוש זיעה ומניעת ריח. לא מתאים לעור רגיש, אדום ומגורה.

רכיבים: חמאת שיאה גולמית אורגנית, שמן קוקוס בכבישה קרה ואורגני, קלנדולה אורגנית, ויטמין E, אבץ, סודה לשתייה ללא אלומיניום, חוואר, שמנים אתריים אורגניים בחלקם: ברוש, מרווה רפואית, גרניום, ברגמוט, ליצאה  קובבה.

 

פורמולה רגילה בריח יער-לבנדר – ריח מעוגל ורך, לבעלי עור רגיש ו/או מגורה.

רכיבים: חמאת שיאה גולמית אורגנית, שמן קוקוס בכבישה קרה ואורגני, קלנדולה אורגנית, ויטמין E, אבץ, סודה לשתייה ללא אלומיניום, חוואר, שמנים אתריים אורגניים בחלקם: ברוש, מרווה רפואית, גרניום, לבנדר, פלמה רוזה.

 

פורמולה לנשים בהיריון בריח לבנדר-לימוני – מינון נמוך של שמנים אתריים. מתאים לנשים בהיריון מניקות ובטיפולי פוריות.

רכיבים: חמאת שיאה גולמית אורגנית, שמן קוקוס בכבישה קרה ואורגני, קלנדולה אורגנית, ויטמין E, אבץ, סודה לשתייה ללא אלומיניום, חוואר, שמנים אתריים אורגניים בחלקם: ברגמוט, ליצאה קובבה, לבנדר ופלמה רוזה.

 

פורמולה בסיסית – Basic – ללא שמנים אתריים.

רכיבים: חמאת שיאה גולמית אורגנית, שמן קוקוס בכבישה קרה ואורגני, קלנדולה אורגנית, ויטמין E, אבץ, סודה לשתייה ללא אלומיניום, חוואר.

 

פורמולה מחוזקת יבוש זיעה ומניעת ריח, בריח יער-לימוני.

רכיבים: חמאת שיאה גולמית אורגנית, שמן קוקוס בכבישה קרה ואורגני, קלנדולה אורגנית, ויטמין E, אבץ, סודה לשתייה ללא אלומיניום, קאולין, שמנים אתריים אורגניים בחלקם: ברוש, מרווה רפואית, גרניום, ברגמוט, ליצאה  קובבה.

לתשומת ליבך! יש פורמולות נפרדות לבעלי לחץ דם גבוה, לנשים בהיריון, מניקות ובטיפולי פוריות ופורמולות בהתאמה אישית. 

נשים בהיריון מניקות ובטיפולי פוריות

האם ניתן להשתמש בפורמולה הרגילה בניחוח יער לימוני או הלבנדר גם בהריון?

במצבים של היריון, הנקה וטיפולי פוריות יש להשתמש בפורמולה המתאימה לנשים בהיריון בלבד.

ראיתי שרשום שבזמן הריון יש להשתמש בפורמולה המתאימה, אך כיוון שמדובר בחומרים טבעיים תהיתי מה הסיבה לכך שהקרם הרגיל לא יכול להתאים להריון?

אם את משווה פורמולה רגילה למה שמוכרים בשווקים אז ברור שעדיף אותה, אבל השמנים האתריים שבה הם חומרים פעילים שלא מתאימים לנשים בהיריון או מניקות. לא בהרכב וגם לא במינון. ובדיוק מהסיבה הזו הכנתי פורמולה מתאימה למצבים מרגשים ומיוחדים אלו בחיים.

אני מניקה ילדה בת שנה, אז היא לא ניובורן שיונקת כל הזמן. היא רוב היום במסגרת וגם אוכלת מצויין מוצקים. האם בכל זאת הפורמולה הרגילה אינה מתאימה?

את צריכה לקחת בחשבון שאם תקחי את הפורמולה הרגילה החלב עשוי להתייבש וההנקה להסתיים. וגם שיש בפורמולה הרגילה שמנים אתריים שלא מתאימים לתינוקות מתחת לגיל 7.

נכון שביחס למה שקיים בשוק הרגיל והטבעי, עדיף להשתמש בפורמולה הרגילה ממה שקיים בשוק.

אם את לקראת סיום ההנקה ורוצה לתת לה להסתיים מעצמה הייתי ממליצה לך לקחת 1 יח' שמתאימה להנקה ו- 1 יח' רגילה.

תשמרי את הקופסאות במקרר. ותעבירי לקופסית קטנה עם מקלון לשימוש יומיומי ואז כשתסיימי להניק תתני מתנה את מה שנשאר לחברה טובה, או שתמשיכי להשתמש בה בימים שבהם את בבית או בימים שבהם יש פחות הזעה… לשיקולך 💚

האם שימוש בקרם משאיר סימנים צהובים על החולצה?

יש למרוח כמות קטנה של קרם על העור לחכות 2-3 דקות לספיגה ולנקות עם טישיו את השאריות. (אין צורך שיישאר קרם על העור) בשימוש באופן כזה בקרם לא נשארים כתמים על הבגד.

אני מזיעה הרבה האם עדיף שאקח את הפורמולה המחוזקת?

אם מדובר בזיעה מוגברת פורמולה רגילה עושה יופי של עבודה באיזון כמות הזיעה לאורך זמן. והמחוזקת עשויה לייבש יותר מדי.
את המחוזקת כדאי לקחת רק במצבים מובהקים של הזעת יתר.

אפשרות נוספת היא לשלב עם פורמולה רגילה. כלומר בימים שבהם מזיעים פחות לשים פורמולה רגילה ובימים בהם יש הזעת יתר לשים מהפורמולה המחוזקת.

איחסון של קרם ד'יולא

האם את ממליצה כבר כעת לאחסן את הקרמים שקניתי במקרר?​

מכיוון שאין בקרם ד'יולא חומרים משמרים הוא מאוד רגיש לחום! יש לשמור אותו במקום קריר ומוצל. לאריכות ימים של המוצר הכי מומלץ לשמור את הכמות שרכשת ממני במקרר, ובעזרת ספטולה או ידית של כפית נירוסטה, להעביר כמות קטנה לצנצנת קטנה לשימוש יומיומי.

אני מבינה שהקרם רגיש לחום אז איך מסתדרים איתו בטיולים?

קרם ד'יולא עשוי מ- 100% רכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים, מכאן שהוא רגיש מאוד לחום ויש לשמור עליו במקום מוצל וקריר עדיף במקרר.

מה שאני עושה בטיולים זה שאני לוקחת מעט קרם בקופסית קטנה שמספיקה לי לזמן הטיול ואת יתר הכמות שומרת במקרר. אם מתאפשר אני שמה את הקופסית הקטנה בצידנית.

גברים

איך הקרם יגיע לעור עם השערות שבבית השחי?

מורחים את הקרם עם מקלון מריחה והוא נספג בעור בלי שום בעיה. יש לקרם ד'יולא הרבה מאוד לקוחות גברים שהם מאוד מרוצים. מוזמנים להתנסות ולחוות בעתמכם התועלות הרבות שיש לקם גם לגברים.

קראתי והתרשמתי, אבל אני גם מתלבטת לגביי הכמות כי זה מאוד יקר לכמות כזו קטנה

אני מבינה

לפעמים מעט זה הרבה
הפורמולה מאוד חסכונית. יש לשים ממנה כמות קטנה על בית השחי (בגודל של גרגר חיטה או אפון קטן), ולאורך זמן שמים לב שצריך לשים ממנו פחות ופחות.
 
ממוצע זמן שימוש: (כמובן שיש שצורכים לעתים יותר קרובות, במיוחד בתחילת השימוש, ויש כאלו לעיתים יותר רחוקות בד"כ משתמשים ותיקים יותר)
5 מ"ל כחודש וחצי
30 מ"ל כשמונה חודשים
50 מ"ל כשנה

קראתי והתרשמתי אבל מעט יקר לי

לפעמים דווקא מה שברושם ראשוני יקר בסופו של דבר הוא מתגלה כאופציה היותר חסכונית ומכאן שגם יותר זולה. 
 

קרם ד'יולא מיועד למי שהדאודורנטים שקיימים בשוק לא עושים עבורו את העבודה.
קרם ד'יולא נעשה במלאכת יד מ- 100% רכיבים טבעיים (לידיעה כללית על פי החוק מספיק שיש 5% רכיבים טבעיים כדי שמוצר יקרא טבעי).

הרכיבים בהם אני משתמשת הם באיכות מאוד גבוהה ורובם אורגניים שעלותם הרבה יותר יקרה מהנורמה.

תהליך ההכנה שלו הרבה יותר מורכב וארוך.

בנוסף לעבודה שקרם ד'יולא עושה בכאן ועכשיו של מניעת ריח הזיעה וייבוש הזיעה יש לו איכות ייחודית של עבודה לטווח רחוק.

ככל שמשתמשים בו יותר זמן כך הוא מאזן את הגוף וצריך לשים ממנו פחות ופחות.

ומכאן גם שהוא מאוד חסכוני! גם צריך לשים ממנו מעט מאוד בטווח הקרוב, וגם עם הזמן רוב הלקוחות מדווחים שפוחת הצורך לשים אותו.

בגלל איכות הרכיבים הגבוהה ותהליך העיבוד שהוא עובר התחושה כששמים אותו על הגוף היא ממש כמו ללכת בלי. העור ממשיך לנשום ולהרגיש חופשי.

הקרם עוזר מבחינת הייבוש והזיעה, אבל הריח מופיע בין שעתיים לארבע שעות אחרי שאני שמה מה עושים?

אני מבינה 🙂
זה יכול לקרות בהתחלה, או בתקופות מעבר בין חורף לקיץ וקפיצה בלחות. זה קורה כי הגוף נכנס לתהליך ניקוי מואץ של בלוטות הלימפה.
מזכירה לך שהקרם לא מונע את הזיעה ולא סוגר את הנקבוביות והוא בונה את עצמו לאט לאט.


מה עושים?
ברגע שמופיע ריח את מורחת שוב את הקרם ככה על הריח ועל הזיעה. והוא יסגור את הריח במקום.

שימי לב חשוב לשטוף את בית השחי רק בבוקר! ואז את מורחת את הקרם, מחכה שייספג ואז מנקה עם טישיו.
בהמשך היום, בכל פעם שמופיע שוב הריח את מורחת שוב.
עם הזמן את תראי שפרקי הזמן ילכו ויגדלו ותצטרכי לשים פחות ופחות.